Didaktické pomůcky a hry ve výuce elementárního čtení genetickou metodou – Mgr. Veronika Šicová
Mgr. Veronika Šicová
Master's thesis
Didaktické pomůcky a hry ve výuce elementárního čtení genetickou metodou
Didactic Tools and games to Teach Elementary Reading by Genetic Method
Abstract:
Diplomová práce s názvem Didaktické pomůcky a hry pro výuku elementárního čtení genetickou metodou se v teoretické části zabývá nejčastěji využívanými metodami elementárního čtení, prvopočátečním čtením společně se čtenářskou gramotností, didaktickou hrou a dále potřebami a povinnostmi dítěte na počátku školní docházky. Nejpodrobněji je zde popsaná problematika metody genetické, která má úzkou souvislost …moreAbstract:
This thesis entitled Didactic Tools and Games to Teach Elementary Reading by Genetic Method consists of a theoretical section which focuses on the most widely used methods employed to teach elementary reading, initial reading and literacy, didactic play as well as the needs and obligations children face in the early phase of schooling. Most attention is paid to the Genetic Method which closely relates …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 12. 2015
Identifier:
https://is.muni.cz/th/hamrh/
Thesis defence
- Date of defence: 1. 2. 2016
- Supervisor: doc. Mgr. Jiří Havel, Ph.D.
- Reader: doc. Mgr. Jana Kratochvílová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Primary Schools / Primary School Teacher Training
Theses on a related topic
-
Analýza narativních schopností žáků na počátku školní docházky
Simona Nevařilová -
Výuka čtení na počátku školní docházky
Soňa Hemalová -
Geometrie na počátku školní docházky
Blanka ŠVAMBERKOVÁ -
Genetická metoda čtení a psaní, její aplikace v hodinách českého jazyka v prvním ročníku základní školy
Lenka Kazdová -
Genetická metoda čtení v 1. - 3.ročníku ZŠ
Kateřina Schinglerová -
Genetická metoda výuky čtení a její aplikace ve školní praxi
Tereza RŮŽIČKOVÁ -
Genetická metoda čtení u žáka s vývojovou dysfázií
Dita Nastoupilová -
Výuka výchovy k občanství prostřednictvím autorské didaktické hry
Jan Voříšek