Sémiotická analýza reklamního spotu The Force: Volkswagen – Kristýna ŠŤASTNÁ
Kristýna ŠŤASTNÁ
Bachelor's thesis
Sémiotická analýza reklamního spotu The Force: Volkswagen
Semiotic Analysis of The Force: Volkswagen Commercial
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá sémiotickou analýzou zvoleného audiovizuálního komunikátu, kterým je v tomto případě reklama společnosti Volkswagen s názvem The Force. Na základě komparativní analýzy znaků přítomných v komunikátu jsou interpretovány jejich významové vztahy s ohledem na sociokulturní kontext. Cílem této práce je předloţení významového funkčního modelu reklamního spotu, který interpretuje …moreAbstract:
This thesis deals with the semiotic analysis of selected audiovisual communique which is in this case represented by advertisement called The Force created by Volkswagen. On the ground of comparative analysis of signs presented in communique are interpreted their semantic relationships with regard to the socio-cultural context. The aim of this thesis is submission of semantic functional model the commercial …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2013
Accessible from:: 26. 4. 2013
Thesis defence
- Date of defence: 27. 5. 2013
- Supervisor: Mgr. Vít Gvoždiak, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŠŤASTNÁ, Kristýna. Sémiotická analýza reklamního spotu The Force: Volkswagen. Olomouc, 2013. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.4.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 26. 4. 2013 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Philosophical FacultyBachelor programme / field:
Philology / Czech Philology
Theses on a related topic
-
Sémiotická analýza reklamních plakátů kampaně „Romové pracují a chtějí pracovat"
Irena Varaďová -
Spoty SPOZ a ČSSD ve volbách do PSP 2013: sémiotická analýza
Lucie Barnetová -
Sémiotická analýza vizuální komunikace sociálních sítí
Šárka Michalíková -
Sémiotická analýza a klasifikace znaků používaných k označení dámských a pánských toalet v brněnských veřejně přístupných organizacích
Gabriela Tšponová -
Sémiotická analýza postav z počítačových her
Thach Thao Le -
Sémiotická analýza filmu Doručovací služba čarodějky Kiki
Hai Anh Doová -
Sémiotická analýza titulních stran vybraných časopisů o jídle a vaření
Markéta PLACHÁ -
Sémiotická analýza naučné dětské literatury s důrazem na kritické myšlení
Jana Dvořáková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights