Marketingová strategie SOŠ a její vliv na poptávku po studiu – Vojtěch Karmazín
Vojtěch Karmazín
Bakalářská práce
Marketingová strategie SOŠ a její vliv na poptávku po studiu
Marketing strategy of secondary vocational schools and its Impact on attracting potential students
Anotace:
Bakalářská práce „Marketingová strategie SOŠ a její vliv na poptávku po studiu“ se zaměřuje na trh odborného školství v hlavním městě Praze a jejím cílem je zmapovat konkurenční školy v jednotlivých oborech a navrhnout nejvhodnější marketingové strategie pro prosperitu této školy. V teoretické části bakalářské práce je vymezen trh vzdělávacích služeb a definovány pojmy marketing, marketingová strategie …víceAbstract:
The bachelor’s thesis “Marketing strategy of secondary vocational schools and its Impact on attracting potential students“ focuses on the technical education system market in the capital Prague. Its aim is to map the competitive schools in the particular fields of study and to suggest the most suitable marketing strategies for the school prosperity. The theoretical part of the thesis defines the education …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 3. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Lucie Smékalová, Ph.D. Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Institut vzdělávání a poradenstvíČeská zemědělská univerzita v Praze
Institut vzdělávání a poradenstvíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství praktického vyučování
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Testing Consumer Behaviour and Psychography viability in Market Strategy
Elizaveta Morozova -
Premiumization strategy for Ben & Jerry's brand in the Czech and Slovak markets
Sylvie Rosová -
Marketing Entry Strategy for Kerberos into East German market
Jan Volhejn -
Educational methods applied in teaching English at lower secondary schools to Roma pupils during distance learning
Petra Faktorová
Název
Vložil
Vloženo
Práva