Tvořivé náměty pro využití tonální metody písňové v praxi – Mgr. Hana Brychtová
Mgr. Hana Brychtová
Diplomová práce
Tvořivé náměty pro využití tonální metody písňové v praxi
Creative Suggestions for Usage Tonnage Method Lyric Practically
Anotace:
BRYCHTOVÁ, Hana. Tvořivé náměty pro využití tonální metody písňové v praxi. Brno, 2008. 79 s. Vedoucí diplomové práce PhDr. Blanka Knopová, CSc. Diplomová práce se zabývá intonačními metodami, především tonální metodou písňovou Ladislava Daniela a tvorbou námětů pro praktické využití této metody v praxi.Abstract:
BRYCHTOVÁ, Hana. Creative Suggestions for Usage Tonnage Method Lyric Practically. Brno, 2008. 79 p. Diploma thesis supervisor: PhDr. Blanka Knopová, CSc. This diploma thesis deals with intonation methods, especially Ladislav Daniel tone technique and theme formulation for practical use of this technique in praxis.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2008
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/bczv8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2008
- Vedoucí: PhDr. Blanka Knopová, CSc.
- Oponent: doc. PhDr. Judita Kučerová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství hudební výchovy pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Hudební výchova ve Svobodném státě Sasko a v České republice. Popis a porovnání koncepcí hudební výchovy Leo Kestenbergra a Vladimíra Helferta s dnešní koncepcí výuky v obou zemích. Srovnání současných učebních plánů pro výuku hudební výchovy obou zemí na prvním stupni základních škol.
Gabriela WINGENDER -
Hudební výchova v japonských hudebních školách po druhé světové válce
Misaki Tanaka -
Metody výuky intonace na 1. stupni základních škol ve vybraných školách Moravskoslezského a Olomouckého kraje
Anna GOLOVÁ -
Problematika intonace při hře na hoboj
Marcela Mrázová -
Aktivizační metody ve výuce chemie na SŠ
Andrea KACOVSKÁ -
Aktivizační metody ve výuce chemie na SŠ
Andrea KACOVSKÁ -
Vybrané metody pro výuku Výchovy k občanství na 2. stupni ZŠ se zaměřením na vzdělávací oblast "Člověk jako jedinec"
Kateřina Hájková -
Aktivizační metody ve výuce matematiky na 2. stupni ZŠ
Dagmar ŠTĚBROVÁ