Interkulturní prvky v obchodu s nordickými státy – Jakub Sláma
Jakub Sláma
Bakalářská práce
Interkulturní prvky v obchodu s nordickými státy
Intercultural elements in trade with Nordic states
Anotace:
První část bakalářské práce je teoretická a zaměřuje se na interkulturní komunikaci, která ve velkém měřítku ovlivňuje mezinárodní obchod. Dále se tato část zaměřuje na nordické státy po stránce ekonomické, politické, mezinárodně obchodní a kulturní. V závěru této části jsou popsána kulturní specifika nordických států obecně, a také jejich projevy během obchodního jednání. Druhá část práce je analytická …víceAbstract:
Intercultural elements in trade with Nordic states The first part of the bachelor thesis is theoretical and focuses on intercultural communication, which greatly affects international trade. Furthermore, this part focuses on the Nordic countries in terms of economic, political, international trade and cultural. In the end of the first part the thesis deals with the cultural specifics of the Nordic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jaroslav Demel, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Sláma, Jakub. Interkulturní prvky v obchodu s nordickými státy. Liberec, 2020. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management mezinárodního obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Optimalizace interní interkulturní komunikace mezinárodního projektového týmu v nadnárodní společnosti
Libor Fuka -
Interkulturní marketing a komunikace: Česko a Německo
Jiřina Navrátilová -
Interkulturní komunikace v mezinárodním obchodě - ČR a Brazílie
Lea Bartáková -
Interkulturní komunikace v mezinárodní firmě
Hana Benešová -
Interkulturní komunikace v prostředí podnikání
Karolína Koudelková -
Verbální a nonverbální komunikace v interkulturním prostředí mezinárodní společnosti
Dana Laclé -
Interkulturní komunikace a marketing s národy Dálného východu
Zuzana Benešová -
Interkulturní komunikace – Francouzi vs. Quebečané
Kateřina Kopalová
Název
Vložil
Vloženo
Práva