Sociální sítě v podnikové praxi a problematika jejich implementace – Michal Uhlíř
Michal Uhlíř
Diplomová práce
Sociální sítě v podnikové praxi a problematika jejich implementace
The issue of implementation of social networking in business practice
Anotace:
Cílem této práce je poskytnou vhled do problematiky podnikových sociálních sítí jako nástrojů typu ESN (Enterprise Social Network), dalších kolaborativních nástrojů a nástrojů sociální interakce, které mohou jejich uživatelům usnadnit jednotlivé pracovní úkony a zároveň tak přispívat k celkovému zvýšeni efektivity společnosti. Dále pak nabídnout seznámení s jejich nabízenými funkcemi a vlastnostmi …víceAbstract:
The aim of this paper is to provide insight into the issue of enterprise social networking (ESN), other collaborative tools , and instruments of social interaction that can facilitate users their individual work tasks as well as contribute to the overall increase in enterprise efficiency. Futhermore, it offer the familiarization with their available functions and features, robustness and simplicity …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 11. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/41322
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2014
- Vedoucí: Josef Basl
- Oponent: Jana Fortinová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/41322
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Podniková informatika
Práce na příbuzné téma
-
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Innovation as an Instrument of Enterprise Competitiveness
Dmitrii Pozdeev -
Podnikové sociální sítě - kritické faktory úspěchu
Dominik Šlahař -
Analýza podnikové sociální sítě ve vybraném podniku s aspektem na generaci Y
Andrea Vlčková -
Podnikové sociální sítě a jejich role v managementu lidských zdrojů
Jana Školudová -
Internetove socialni site a jejich vyuziti v oblasti marketingu
Jiří Tabáček -
Sociální sítě v marketingové komunikaci významných výrobních firem
Tomáš Hones -
Sociální sítě ve vzdělávání
Jan Blahout