Ing. Tomáš Bajtler

Bakalářská práce

Nové trendy v internetovém marketingu

New trends in internet marketing
Anotace:
V bakalářské práci jsou v teoretické části popsány a definovány vybrané populární disciplíny marketingové komunikace na internetu a ukázky trendů převládajících v jejich dnešním užívání a to s přihlédnutím k historickému vývoji. V praktické části jsou aplikovány poznatky z teoretické části. Praktická část je zaměřena na vliv změn v hlavní navigaci webové stránky na výkon webu jako hlavního komunikačního …více
Abstract:
The theoretical part of bachelor's thesis describes and defines the main disciplines of marketing communication on the Internet and shows the main trends in their current use and taking into account the historical development. In the practical part are applied to the theoretical part. The practical part deals with the effect of changes in the main website navigation on the site performance as the main …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2014
  • Vedoucí: PhDr. Adolf Vodrážka
  • Oponent: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace