Nové trendy v internetovém marketingu – Ing. Tomáš Bajtler
Ing. Tomáš Bajtler
Bakalářská práce
Nové trendy v internetovém marketingu
New trends in internet marketing
Anotace:
V bakalářské práci jsou v teoretické části popsány a definovány vybrané populární disciplíny marketingové komunikace na internetu a ukázky trendů převládajících v jejich dnešním užívání a to s přihlédnutím k historickému vývoji. V praktické části jsou aplikovány poznatky z teoretické části. Praktická část je zaměřena na vliv změn v hlavní navigaci webové stránky na výkon webu jako hlavního komunikačního …víceAbstract:
The theoretical part of bachelor's thesis describes and defines the main disciplines of marketing communication on the Internet and shows the main trends in their current use and taking into account the historical development. In the practical part are applied to the theoretical part. The practical part deals with the effect of changes in the main website navigation on the site performance as the main …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ddwr8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2014
- Vedoucí: PhDr. Adolf Vodrážka
- Oponent: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing ve vyhledávačích - praktické dopady
Filip Juřica -
Marketing ve vyhledávačích
Vojtěch Jedlička -
Marketing ve vyhledávačích
Viktor Filip -
Výkonnostní internetový marketing
Ilona Podlahová -
Online marketing ve vybrané organizaci
Marek ŠTEMBERA -
The Impact of Search Engine Optimization and Search Engine Marketing Channels on an Online Start-up Business
Daniel Stand -
Metody SEO (search engine optimisation) a SEM (search engine marketing) a jejich použití v českém online prostředí
Martin Kostelník -
Search Engine Optimization a Search Engine Marketing
Viktor Moravec