Dana Honzíková
Diplomová práce
Brand management vybrané značky
Brand management of selected brand
Anotace:
Diplomová práce se věnuje tématu brand managementu. Mým hlavním cílem bylo shrnout problematiku řízení značky a získané poznatky aplikovat na vybranou značku potravinářských výrobků na českém trhu, tj. zhodnotit její dosavadní řízení a současnou situaci a případně navrhnout doporučení do budoucna. K tomu využívám metodu případové studie, metodu dotazníkového šetření a metodu analýzy primárních a sekundárních …víceAbstract:
This thesis addresses the subject of brand management. My main objective was to summarize the issue of brand management and apply the acquired knowledge on the selected brand of food products on the Czech market, i.e. to assess its current management and the current situation and where appropriate, propose recommendations for the future. I use the case study method, the method of survey and analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 9. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/26560
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2011
- Vedoucí: Přemysl Průša
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/26560
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Brand management privátních značek maloobchodních řetězců v ČR
Ondřej Marček -
Povědomí českých spotřebitelů o kvalitativních značkách potravin a potravinářských výrobků
Kristýna Polcarová -
Hodnota značky: vliv vybraných nástrojů marketingového mixu na budování hodnoty značky
Martin Machek -
Vnímaná hodnota značky Alpine Pro na českém trhu
Aneta Novosadová -
Smyslový marketing a brand management
Anna Simeonovová -
Marketingová hodnota sportovních klubů
Nikola Pfeiferová -
Marketingová komunikace a brand management regionálních značek
Tereza Šmídová -
Zefektivnění činností při řízení projektu divize Privátní značky ve společnosti Hügli Food
Michaela Martínková