Eliška Straková

Diplomová práce

Online marketingová strategie pro značku Ecoria

Online marketing strategy for the Ecoria brand
Anotace:
Diplomová práce „Online marketingová strategie pro značku Ecoria“ se zaměřuje na návrh komplexní strategie pro nově vzniklou značku módních doplňků z inovativních a udržitelných materiálů. Hlavním cílem práce je vytvořit efektivní online marketingovou strategii, která zvýší povědomí o značce, přiláká nové zákazníky a podpoří prodeje. Práce kombinuje teoretický rámec online marketingu s praktickou analýzou …více
Abstract:
The thesis “Online Marketing Strategy for the Ecoria Brand” focuses on designing a comprehensive strategy for a newly established brand of fashion accessories made from innovative and sustainable materials. The primary goal of the thesis is to develop an effective online marketing strategy that increases brand awareness, attracts new customers, and boosts sales. The thesis combines the theoretical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 12. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 1. 2025
  • Vedoucí: Václav Stříteský
  • Oponent: Petr Bartoš

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/95487