Online marketingová strategie pro značku Ecoria – Eliška Straková
Eliška Straková
Diplomová práce
Online marketingová strategie pro značku Ecoria
Online marketing strategy for the Ecoria brand
Anotace:
Diplomová práce „Online marketingová strategie pro značku Ecoria“ se zaměřuje na návrh komplexní strategie pro nově vzniklou značku módních doplňků z inovativních a udržitelných materiálů. Hlavním cílem práce je vytvořit efektivní online marketingovou strategii, která zvýší povědomí o značce, přiláká nové zákazníky a podpoří prodeje. Práce kombinuje teoretický rámec online marketingu s praktickou analýzou …víceAbstract:
The thesis “Online Marketing Strategy for the Ecoria Brand” focuses on designing a comprehensive strategy for a newly established brand of fashion accessories made from innovative and sustainable materials. The primary goal of the thesis is to develop an effective online marketing strategy that increases brand awareness, attracts new customers, and boosts sales. The thesis combines the theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 12. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/95487
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 1. 2025
- Vedoucí: Václav Stříteský
- Oponent: Petr Bartoš
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/95487
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Application of content marketing in marketing communication of universities
Katarína Marečková -
The Art of Storytelling in Content Marketing
Idil Inci -
Content marketing a jeho využití v marketingu ubytovacích služeb
Kristýna Kočí -
Content marketing
Dominik Wünsch -
Obsahový marketing pro malé a střední podniky
Petr Hase -
Content Marketing via Online Media in Interior Design Market
Nina Jakešová -
Content marketing in FinTech companies
Seakling Duong -
Public relations a jeho přesahy do content marketingu
Barbora Svádová