Reflexe pokusu Lva Manoviche o dekonstrukci konceptu interaktivity – Bc. Jan Havelka
Bc. Jan Havelka
Diplomová práce
Reflexe pokusu Lva Manoviche o dekonstrukci konceptu interaktivity
Reflection on Lev Manovich's attempt at the concept of nteractivity deconstruction
Anotace:
Diplomová práce kriticky reflektuje pojetí interaktivity v díle The Language of New Media významného teoretika nových médií Lva Manoviche. Cílem práce je interpretace, systematizace a reflexe Manovichova pokusu o konceptualizaci interaktivity v kontextu ostatních definic interaktivity.Abstract:
Thesis critically reflects a concept of interactivity in a work The Language of New Media written by important new media theorist Lev Manovich. Its aim is interpretation, systematization and critical evaluation of Manovich’s attempt at the interactivity conceptualization in a context of other definitions of interactivity.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/x02r7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2013
- Vedoucí: prof. PhDr. Jiří Pavelka, CSc.
- Oponent: doc. Mgr. Jakub Macek, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika
Práce na příbuzné téma
-
Fenomén tvorby Aleny Mornštajnová: kritická reflexe
Aneta Košiková -
Kritická reflexia vzdelávacích projektov online médií
Veronika Marková -
Reflexe mezi diskurzy: Hledání atributů reflexe pro pedagogickou vědu
Jan Nehyba -
Integrace rodiny z Blízkého východu do české společnosti: reflexe z perspektivy dobrovolníka
Pavla Křivánková -
Kritická tisková reflexe filmu Sedmikrásky
Markéta Holmanová -
Reflexe a legitimizace kontroly sociálními pracovníky v sociálně aktivizačních službách pro rodiny s dětmi
Iva Votočková -
Reflexe jako nástroj procesů rozvíjení didaktických znalostí obsahu
Jana Chocholatá -
Reflexe pracovní schopnosti u zaměstnanců starších 50 let v pracovním prostředí výrobní organizace
Barbora Masaříková