Měření spokojenosti zákazníků s lázeňskými službami – Marek Jaroš
Marek Jaroš
Bakalářská práce
Měření spokojenosti zákazníků s lázeňskými službami
Customer Satisfaction Measurement of Spa Services
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na problematiku měření spokojenosti zákazníků s lázeňskými službami. Cílem práce je navrhnout kroky, které povedou ke zkvalitnění nabízených služeb, a tím ke zvýšení spokojenosti zákazníků společnosti Lázní Luhačovice, a.s. Práce zahrnuje kapitolu charakteristiky společnosti, její historii, organizační strukturu a marketingové prostředí společnosti. Teoretická východiska …víceAbstract:
This bachelor thesis is focused on the issue of customer satisfaction measurement of spa services. The aim of this work is to propose steps that will lead to the improvement of offered services and thus to increase the customer satisfaction of Spa Luhačovice, a.s. This work includes the characteristic of the company, its history, organizational structure and marketing environment. The theoretical basis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2019
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/135286
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2019
- Vedoucí: Jana Hodulová
- Oponent: Miluše Hluchníková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Spokojenost zákazníků v hotelu Centrum
Lucie Lichnovská -
Spokojenost zákazníka na trhu s fitness službami
Martin Musil -
Spokojenost zákazníků vybrané firmy
Eliška HNÍZDILOVÁ -
Měření spokojenosti zákazníků s cukrářskými výrobky na tuzemském trhu
Alžběta Chocholová -
Spokojenost zákazníků vybraného podniku
Jan Noháč -
Analýza automobilového průmyslu ČR se zaměřením na zákaznickou spokojenost v oblasti osobních vozů
Milan KARLÍK -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane -
Integration of Voice of Customer into Customer Experience Measurement
Lucie Šperková