Bc. Taťána Herklocová
Bachelor's thesis
Spotřebitelské smlouvy
Consumer Contracts
Anotácia:
V této bakalářská práci se autorka pokusila zaměřit na problematiku spotřebitelských smluv, které jsou relativně novým pojmem v českém právním systému. Čtenář se dozví, co vlastně spotřebitelské smlouvy jsou, s jakými nejčastějšími typy spotřebitelských smluv se setkáváme, kdo může být účastníkem spotřebitelsko-smluvních vztahů. Dále se seznámíme s organizacemi, které spotřebiteli poskytují ochranu …viacAbstract:
In this bachelor’s thesis, the author has tried to focus on the issue of consumer contracts, which are a relatively new concept in the Czech legal system. The reader can learn what consumer contracts mean, what are the most common contracts they will face when involved in Consumer-contractual relationships. In addition, we meet with organizations that provide protection to consumers in the CR, and …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2010
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/bnync/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2010
- Vedúci: JUDr. Jiří Matzner, Ph.D.
- Oponent: JUDr. Jan Tuláček
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISBanking Institute/College of Banking
Bachelor programme / odbor:
Banking / Legal Administration in Undertaking
Práce na příbuzné téma
-
Pozice slabší strany v mezinárodním právu soukromém a procesním na příkladu spotřebitelské smlouvy
Jan Medek -
Spotřebitelské smlouvy se zaměřením na adhezní smlouvy
Jana Fousová -
Spotřebitelské smlouvy
Lukáš Haase -
Ochrana spotřebitele ve finanční oblasti dle zákona o ochraně spotřebitele
Sabina Krejčová -
SROVNÁNÍ OCHRANY SPOTŘEBITELE, A PŘEDEVŠÍM OCHRANY SPOTŘEBITELE PŘED NEKALOU SOUTĚŽÍ V USA A V ČR
Jakub Sankot -
Mikrosvět spotřebitele: Využití hudebních preferencí spotřebitele v marketingové komunikaci
Marek Pancíř -
Vliv formy reklamního sdělení na nákupní záměr spotřebitele s ohledem na postoj spotřebitele k životnímu prostředí
Natálie Štětkařová -
Vplyv televíznej reklamy na dieťa v roli spotrebitel'a
Veronika Parihuzičová