Martin Florek

Diplomová práce

Analýza trhu s kontextovou reklamou v ČR

Czech contextual on-line advertising market research
Anotace:
Tato diplomová práce pojednává o trhu s kontextovou on-line reklamou v ČR. V úvodní kapitole je popsána role reklamy v kontextu marketingu a jeho nástrojů. Následující část pojednává o internetu jako reklamním médiu a zaměřuje se na jeho budoucí potenciál, reklamní formáty, způsoby cílení a modely zpoplatnění on-line reklamy. V další části jsou popsány a analyzovány subjekty trhu s kontextovou reklamou …více
Abstract:
This diploma thesis deals with the Czech contextual on-line advertising market. In the first chapter it introduces the role of the advertising as a marketing tool. The following chapter deals with the internet as an advertising medium, focusing on its potential, ad formats, targeting methods and pricing models. The next part describes and analyses Czech contextual targeting market entities - publishers …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 12. 2007

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 6. 2014
  • Vedoucí: Milan Postler
  • Oponent: Radim Ludvík

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/41106

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management