Analýza trhu s kontextovou reklamou v ČR – Martin Florek
Martin Florek
Diplomová práce
Analýza trhu s kontextovou reklamou v ČR
Czech contextual on-line advertising market research
Anotace:
Tato diplomová práce pojednává o trhu s kontextovou on-line reklamou v ČR. V úvodní kapitole je popsána role reklamy v kontextu marketingu a jeho nástrojů. Následující část pojednává o internetu jako reklamním médiu a zaměřuje se na jeho budoucí potenciál, reklamní formáty, způsoby cílení a modely zpoplatnění on-line reklamy. V další části jsou popsány a analyzovány subjekty trhu s kontextovou reklamou …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the Czech contextual on-line advertising market. In the first chapter it introduces the role of the advertising as a marketing tool. The following chapter deals with the internet as an advertising medium, focusing on its potential, ad formats, targeting methods and pricing models. The next part describes and analyses Czech contextual targeting market entities - publishers …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 12. 2007
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/41106
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2014
- Vedoucí: Milan Postler
- Oponent: Radim Ludvík
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/41106
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Reklama na internetu se zaměřením na sociální sítě
Jakub Zelenka -
Právní otázky vlivu reklamy na internetu na spotřebitele
Anastasia Teploukhova -
Reklama na internetu se zaměřením na sociální sítě
Tereza Jagošová -
Reklama na internetu
Kateřina Šťastná -
Výkonová reklama na internetu
Jakub Velička -
Vlivy působící na rozhodování zákazníků při nákupech na internetu"
Nikola Adolfová -
Reklama na internetu jako nástroj marketingové komunikace
Martin Ročárek -
Regulace reklamy na internetu
Martin Fryč