Výzkum v oblasti znalostního managementu – Petr Karásek
Petr Karásek
Bakalářská práce
Výzkum v oblasti znalostního managementu
Research in the Field of Knowledge Management
Anotace:
Ve své bakalářské práci jsem si stanovil dva cíle. Provést systematické review pojmů vztahujících se k managementu znalostí pomocí kvantitativní obsahové analýzy. Na základě výsledku analýzy vybrat heslo s malým počtem výskytů, které by bylo vhodné dále zkoumat, a za tímto účelem navrhnout výzkum formou dotazníkového šetření. Pro dosažení cílů jsem nejdříve provedl analýzu prostřednictvím databáze …víceAbstract:
There were two goals set in my bachelor thesis. First, I performed a systematic review of terms related to knowledge management by means of quantitative content analysis. Second, on the basis of the analysis result I chose a term with very rare frequency which would be appropriate for further research. For that purpose I proposed the research in the form of a questionnaire construction. To achieve …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 3. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2016
- Vedoucí: RNDr. Ing. Miroslav RÖSSLER, CSc., MBA
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Karásek, Petr. Výzkum v oblasti znalostního managementu. Olomouc, 2016. bakalářská práce (Bc.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola OlomoucMoravská vysoká škola Olomouc
Moravská vysoká škola OlomoucBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Hodnoceni vlivu vystavby golfoveho hriste na krajinny raz v obci Vysoky Ujezd pomoci expertniho hodnoceni a sociologickeho vyzkumu
Lenka Semanová -
Použití marketingového výzkumu vybrané firmy v některých speciálních oblastech (výzkum celkové tržní situace, výzkum vnímání okolí firmy, produktu, ceny, distribuce, propagace, preference vlastností výrobků, apod.)
Lucie Chrástecká -
Nové trendy marketingového výzkumu. Analýza metod marketingového výzkumu rezidentních zákazníků společnosti Telefónica Czech Republic, a.s.
Miroslav Běloch -
Možnosti doktorského studia a rozvoje výzkumu v oborech zaměřených na cestovní ruch a hotelnictví
Monika Kofferová -
Focus Group v Marketingovém Výzkumu
Alexander Murad Babaev -
Analýza zdrojů financování vědy a výzkumu v České republice
Hana Klapušová -
Focus Group v marketingovém výzkumu
Tereza Šmajsová -
Financování základního výzkumu v historické perspektivě: fenomén astronomie
Miloš Podařil
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses av351g av351g/2
11. 3. 2016