Darja Kerndlová
Bakalářská práce
Český trh s přírodní kosmetikou
Czech market of natural cosmetics
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá českým trhem s přírodní kosmetikou. Bakalářská práce se skládá ze tří kapitol. V první kapitole je charakterizován pojem přírodní kosmetika a jak jí spotřebitel pozná. Druhá kapitola popisuje marketingový výzkum. Ve třetí kapitole je popsán vlastní marketingový výzkum a jeho výsledek. Cílem bakalářské práce je zjistit, jaké mají čeští spotřebitelé povědomí o existenci …víceAbstract:
This thesis is focused on Czech market of natural cosmetics. It is divided into three chapters. The first chapter characterizes the concept of natural cosmetics and how the customer can recognize it. The second chapter describes the marketing research. The own marketing research and its outcome are described in the third chapter. The aim of this thesis is to discover what are the Czech consumers aware …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 3. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/42161
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2014
- Vedoucí: Jiří Zeman
- Oponent: Alena Filipová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/42161
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Složení kosmetických přípravků a výzkum zaměřený na používání přírodní kosmetiky
Lenka Kreslíková -
Marketingová strategie společnosti Penny Market na českém trhu
Kateřina Šnejdarová