Jana Horáková

Diplomová práce

Marketingová komunikace Mistrovství Evropy v basketbalu žen 2017

Marketing Communication of European championship in women´s basketball 2017
Anotace:
Předmětem této diplomové práce je analýza marketingové komunikace sportovní události, konkrétně Mistrovství Evropy v basketbalu žen 2017 (FIBA EuroBasket Women 2017). Cílem práce je identifikovat příležitosti pro zlepšení marketingové komunikace mezi organizátory a fanoušky a připravit návrhy pro zlepšení komunikační strategie sportovních událostí v budoucnu.
Abstract:
The subject of this thesis is an analysis of marketing communication of sport event – European championship in women´s basketball 2017 (FIBA EuroBasket Women 2017). The main objective of this thesis is to identify opportunities for improving communication between the organisers and fans and to propose suggestions for improving communication strategy of sports events.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 2. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 1. 2018
  • Vedoucí: Květa Olšanová
  • Oponent: Markéta Lhotáková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/71717

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod