Jiří Svoboda

Diplomová práce

Analýza možností rozvoje zákaznického servisu společnosti E.ON Česká republika, s.r.o.

Analysis of the Development Potential of Customer Service E.ON Czech Republic, Ltd
Anotace:
Práce se zaměřuje na skupinu E.ON Czech, která je jedním z největších poskytovatelů služeb v oblasti elektřiny a zemního plynu v ČR. Porovnána bude s konkurenčními dodavateli v oblasti zákaznických služeb. Cílem této práce je zjistit vhodnost poskytovaných služeb v oblasti zákaznického servisu. Toto zhodnocení by mělo vést k návrhu možných opatření a případně nových služeb poskytovaných právě skupinou …více
Abstract:
This thesis is focused on E.ON Group, one of the biggest provider of electricity and natural gas in the Czech republic. The E.ON Group will be compared with other competitive suppliers in customer service area. The aim of this thesis is to evaluate the suitability of services in mentioned area. This comparison should result in creating new solutions and possibly new services provided by E.ON Group …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 10. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2014
  • Vedoucí: Michal Novák
  • Oponent: Jiří Dvořák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/40378