Alexandra Grácová

Bakalářská práce

Meranie lojality zákazníkov spoločnosti EF Mobility

Měření loajality zákazníků spoločnoti EF Mobility
Anotace:
Cílem této práce je měřit loajalitu zákazníků automobilové společnosti EF Mobility s. r. o. Firma se specializuje na nákup a prodej ojetých automobilů a své aktivity vyvíjí k zahraničnímu trhu stejně jako k tuzemskému. Teoretická část práce se zabývá např. faktory, které ovlivňují zákaznickou spokojenost a loajalitu, a vztahem mezi spokojeností a loajalitou. Praktická část analyzuje výsledky měření …více
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to measure customers loyalty of the automobile company EF Mobility s. r. o. The company specializes in buying and selling used cars and concentrate its activities to the foreign market as well as to the domestic market. The theoretical part of the thesis deals with for example factors that influence customer satisfaction and loyalty, and the relationship between satisfaction …více
Abstract:
Cieľom tejto bakalárskej práce je merať lojalitu zákazníkov automobilovej spoločnosti EF Mobility s. r. o. Firma sa špecializuje na nákup a predaj ojazdených automobilov a svoje aktivity vyvíja k zahraničnému trhu rovnako ako k tuzemskému. Teoretická časť práce sa zaoberá napr. faktormi, ktoré ovplyvňujú zákaznícku spokojnosť a lojalitu, a vzťahom medzi spokojnosťou a lojalitou. Praktická časť analyzuje …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 9. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 5. 2020
  • Vedoucí: Tomáš Sadílek
  • Oponent: Jitka Volfová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/79203