Meranie lojality zákazníkov spoločnosti EF Mobility – Alexandra Grácová
Alexandra Grácová
Bakalářská práce
Meranie lojality zákazníkov spoločnosti EF Mobility
Měření loajality zákazníků spoločnoti EF Mobility
Anotace:
Cílem této práce je měřit loajalitu zákazníků automobilové společnosti EF Mobility s. r. o. Firma se specializuje na nákup a prodej ojetých automobilů a své aktivity vyvíjí k zahraničnímu trhu stejně jako k tuzemskému. Teoretická část práce se zabývá např. faktory, které ovlivňují zákaznickou spokojenost a loajalitu, a vztahem mezi spokojeností a loajalitou. Praktická část analyzuje výsledky měření …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to measure customers loyalty of the automobile company EF Mobility s. r. o. The company specializes in buying and selling used cars and concentrate its activities to the foreign market as well as to the domestic market. The theoretical part of the thesis deals with for example factors that influence customer satisfaction and loyalty, and the relationship between satisfaction …víceAbstract:
Cieľom tejto bakalárskej práce je merať lojalitu zákazníkov automobilovej spoločnosti EF Mobility s. r. o. Firma sa špecializuje na nákup a predaj ojazdených automobilov a svoje aktivity vyvíja k zahraničnému trhu rovnako ako k tuzemskému. Teoretická časť práce sa zaoberá napr. faktormi, ktoré ovplyvňujú zákaznícku spokojnosť a lojalitu, a vzťahom medzi spokojnosťou a lojalitou. Praktická časť analyzuje …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 9. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/79203
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 5. 2020
- Vedoucí: Tomáš Sadílek
- Oponent: Jitka Volfová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/79203
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Využití Business Inteligence při tvorbě pohledu Customer 360-degree pro společnost v automobilovém průmyslu
Pavel Černý -
Covid-19: dopady a následná řešení pro konkrétní společnost v automobilovém průmyslu
Simona HELUSOVÁ -
Nákladní automobilová doprava ve vybrané společnosti
Zuzana Kunzová -
Podnikání v konceptu Průmyslu 4.0. a Průmyslu 5.0. u MSP v ČR působících v oblasti výroby komponent pro automobilové společnosti
Michal Najdr -
Hodnocení finanční výkonnosti vybrané automobilové společnosti
Lukáš Rupek -
Návrh vhodných strategií pro společnost podnikající v automobilovém průmyslu
Dominik Sláma -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Huong Thanh Duong -
Customer satisfaction and how to measure it
Davit Sioridze