Využití populární kultury jako nástroje marketingové komunikace – Mgr. Elena Chadžieva
Mgr. Elena Chadžieva
Master's thesis
Využití populární kultury jako nástroje marketingové komunikace
The use of popular culture as a marketing communication tool
Abstract:
Využití populární kultury v marketingové komunikaci se stává čím dál častějším trendem u světových značek i menších, lokálních značek. Díky rychlému šíření informací skrz internet a zejména sociální sítě se jedná o způsob komunikace s velkým potenciálem pro posilování vztahu ke značce a podporu prodeje. Teoretická část se zaměřuje především na popis a představení termínu populární kultura a na data …moreAbstract:
The use of popular culture in marketing communication is becoming an increasingly common trend among global brands as well as within smaller, local brands. Thanks to the rapid spread of information through the internet and particularly social media, this is a method of communication with great potential for strengthening brand relationships and sales support. The theoretical part of the thesis focuses …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2023
Thesis defence
- Date of defence: 12. 6. 2023
- Supervisor: Ing. Ladislav Pátík, Ph.D.
- Reader: Libor Pavera, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
CHADŽIEVA, Elena. \textit{Využití populární kultury jako nástroje marketingové komunikace}. Online. Master's thesis. Praha: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., University of Creative Communication. 2023. Available from: https://theses.cz/id/avkpsm/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationMaster programme:
Creative Marketing and Communication
Theses on a related topic
-
Kreativita v reklamě. Jak oslovit spotřebitele a poskytnout mu zkušenost se značkou
Sabina Kulíková -
Mezigenerační srovnání spotřebitelského chování na trhu se značkovým oblečením
Nikola Zapletalová -
Motivy spotřebitele k vyhýbání se značkám jako projev antikonzumního jednání
Karolína Popková -
Využití real-time marketingu při budování značky na sociálních sítích
Michaela Brůhová -
Využití Real Time Biddingu v internetovém marketingu společnosti YIT Stavo
Jan Bambas -
Využití Real Time Biddingu v internetovém marketingu společnosti YIT Stavo
Jan Bambas -
Real Time Bidding - nový způsob obchodování reklamního prostoru na internetu
Michael Štádler -
Reakční marketing firemních profilů na sociálních sítích
Lukáš Caska
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights