Marketingová komunikace firmy Auto - Park – Ing. Radek Rosa
Ing. Radek Rosa
Bakalářská práce
Marketingová komunikace firmy Auto - Park
Marketing communication of Auto - Park company
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je sestavení marketingové komunikace pro nově vznikající společnost, se zaměřením na automobilový průmysl. Seznámení se s firemní strategií, kulturou, vnitřní politikou a reputací firmy. Představení komunikačního a marketingového mixu. Výběr cílových segmentů. Upřesnění cílů společnosti. Stanovení komunikačního rozpočtu firmy.Abstract:
The aim of this study is to specify important implements of marketing communication in a new nascent car-production-oriented company. Presentation of the company´s strategy, culture, internal policy and the reputation of the company. Presentation of communication and marketing mix. Selection of target segments. Specifying the company´s goals. The way of assignment of the communication budget of the …víceKlíčová slova
Marketingový mix komunikační mix značka cílové skupiny segmentace trhu umístění životní cyklus společnosti komunikační rozpočet reklama kreativní idea realizace kampaně mediální plánování mediální mix výzkum reklamy strategický komunikační výzkum vztahy s veřejností sponzorství ambush marketing podpora prodeje soutěže přímý marketing marketing vztahů komunikace v místě prodeje (POP) výstavy veletrhy osobní prodej internetová komunikace e-commerce webové stránky mezifiremní komunikace firemní trh spotřebitelský trh
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2008
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/g02wl/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2008
- Vedoucí: Ing. Petr Vaškovic
- Oponent: Ing. Roman Storch, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Komunikace v místě prodeje v automobilovém průmyslu
Ondřej Smetana -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Anna Dolejšová -
Emoční inteligence jako předpoklad úspěšné komunikace v pomáhajících profesích: Efektivní komunikace při zajišťování dostatku míst v mateřských školách
Radka HUDEČKOVÁ -
Návrhy na zefektivnění marketingové komunikace v konkrétních maloobchodních jednotkách
Michaela SLADKÁ -
Analýza komparace in-store komunikace v hypermarketech retailingových řetězců Albert a Kaufland a její vliv na nákupní chování
František Kuděj -
Integrovaná marketingová komunikace v místě prodeje (možnosti a výzvy)
Lucie Havránková -
Užití efektivní komunikace v mateřské škole typu montessori a v církevní mateřské škole
Martina HOMOLOVÁ -
Komunikace v místě prodeje na vybraném trhu
Barbora Žáková