Ing. Radek Rosa

Bakalářská práce

Marketingová komunikace firmy Auto - Park

Marketing communication of Auto - Park company
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je sestavení marketingové komunikace pro nově vznikající společnost, se zaměřením na automobilový průmysl. Seznámení se s firemní strategií, kulturou, vnitřní politikou a reputací firmy. Představení komunikačního a marketingového mixu. Výběr cílových segmentů. Upřesnění cílů společnosti. Stanovení komunikačního rozpočtu firmy.
Abstract:
The aim of this study is to specify important implements of marketing communication in a new nascent car-production-oriented company. Presentation of the company´s strategy, culture, internal policy and the reputation of the company. Presentation of communication and marketing mix. Selection of target segments. Specifying the company´s goals. The way of assignment of the communication budget of the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2008
  • Vedoucí: Ing. Petr Vaškovic
  • Oponent: Ing. Roman Storch, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní