Výuka finanční matematiky dříve a nyní – Bc. Michal Kadaňka
Bc. Michal Kadaňka
Diplomová práce
Výuka finanční matematiky dříve a nyní
Teaching financial mathematics in past and nowadays
Anotace:
Diplomové práce „Výuka finanční matematiky dříve a nyní“ neshrnuje pouze teoretické poznatky týkající se finanční matematiky a finanční gramotnosti žáků 8. a 9. tříd základních škol a žáků nižších stupňů středních škol, ale i praktické vyhodnocení informací zjištěných pomocí dotazníku. Teoretická část obsahuje základní pojmy jako finanční gramotnost, jednoduché a složité úrokování, funkce, posloupnosti …víceAbstract:
The Master's thesis "Teaching financial mathematics in the past and present" does not only gather theoretical knowledge of financial mathematics and financial literacy of the primary school pupils of the 8. and the 9. grades and lower secondary students, but is also a practical assessment of information ascertained by a questionnaire. The theoretical part includes basic concepts such as financial literacy …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/i6a03/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2014
- Vedoucí: RNDr. Karel Lepka, Dr.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství matematiky pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Vliv různé intenzity vizuálního podnětu na úroveň jednoduché a složité reakční doby u studentů Katedry tělesné výchovy a sportu.
Samuel REPIAR -
Vliv tréninku v prostředí virtuální reality na úroveň jednoduché a složité reakční doby na vizuální podnět a audiální reakční dobu u studentů s oborem tělesná výchova.
Tereza VÁŇOVÁ -
Vliv kofeinu a taurinu na jednoduchou a složitou reakční dobu
Ivo HORÁK -
Negative interest rates and its impact on bank's financial performance
Semen Traksel -
Finanční gramotnost v projektové výuce na 1. stupni ZŠ
Sandra Šmehlíková -
Finanční gramotnost na základní škole
Ondřej Solovský -
Finanční gramotnost z pohledu budoucího učitele v primárním vzdělávání
Jana NOVÁKOVÁ -
Finanční gramotnost ve výuce matematiky na 2. stupni základní školy
Blanka TOUFAROVÁ