Bc. Ladislav Hladný

Diplomová práce

Vliv rozmístění produktu v regálech na nákupní rozhodování spotřebitele

Effects of product placement on shelves on consumer purchasing decisions
Anotace:
HLADNÝ, L. Vliv rozmístění produktu v regálech na nákupní rozhodování spotře-bitele. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2020.Práce se zabývá zkoumáním vlivu rozmístění piva v regálech na nákupní roz-hodování spotřebitelů. Cílem je popsání spotřebitelského chování v oblasti piva prodávaného v regálech, zejména vlivu rozmístění produktů na spotřebitelovu pozornost a následné rozhodování …více
Abstract:
HLADNÝ, L. Effects of product placement on shelves on consumer purchasing de-cisions. Diploma thesis. Brno: Mendel University, 2020.The diploma thesis focuses on effects of product placement on shelves on consumer purchasing decision. The aim of the thesis is to describe consumer be-haviour in the field of beer sold on shelves, the effect of product placement on consumer attention and decision making …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Denis Drexler, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta

Mendelova univerzita v Brně

Provozně ekonomická fakulta

Magisterský studijní program / obor / specializace:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický / Podnikový management