Možnosti využití projektivních technik při práci psychologa naZŠ – Kateřina Bartlíková
Kateřina Bartlíková
Diplomová práce
Možnosti využití projektivních technik při práci psychologa naZŠ
Possibilities of Using Projective Methods by the School Psychologist at the Primary School
Anotace:
Předkládaná diplomová práce se zabývá projektivními metodami. Z teoretického hlediska je orientovan na popis kresebných projektivních metod, role školního psychologa, jeho pracovní náplň a legislativní rámec, dále pak problematika některých diagnóz dětí spojených se školním prostředím. Bylo osloveno 97 dětí, z nichž každý respondent vyplnil tři dotazníky a dvě kresby pro srovnání výsledků obou metod …víceAbstract:
This thesis deals with projective methods. From a theoretical point of view it is focused on the description of projective drawing techniques and school psychologist`s role his activities and legislative framework of his work. Also deals with issues related to children diagnoses which are related to school environment. 97 children were asked and each of them had to fill three questionnaires and two …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 5. 2010
- Vedoucí: Eleonora Smékalová
- Oponent: Martin Dolejš
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 31. 3. 2010 dostupné: světu
Univerzita Palackého
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie
Práce na příbuzné téma
-
Specifické poruchy učení ve spojitosti s poruchami pozornosti v předškolním a školním věku
Kateřina Heimrathová -
Úzkost, self-efficacy a školní úspěšnost u žáků se specifickými poruchami učení
Linda Hořínková -
Specifické poruchy učení a jejich pedagogická diagnostika ve školním prostředí
Lenka Votrubcová -
Specifické poruchy učení u žáků střední školy
René Sabl -
Možnosti užití nové projektivní metody – Test reakcí na stres (TRS)
Veronika Králová -
Interpretace Testu hvězd a vln v kontextu vybraných testů osobnosti
Miloslava Dočkalová -
Test hvězd a vln jako pomocný diagnostický prostředek rozumového vývoje
Iveta MARTINKOVÁ -
Možnosti využití projektivních metod při posuzování školní zralosti u dětí z bilingvního prostředí
Eliška FEJKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva