Faktory ovlivňující nákupní rozhodování českých spotřebitelů – Bc. Kristýna Holasová
Bc. Kristýna Holasová
Diplomová práce
Faktory ovlivňující nákupní rozhodování českých spotřebitelů
Factors influencing the purchasing decision making of Czech consumers
Anotace:
Diplomová práce se zabývá nákupním chováním českých spotřebitelů. Zaměřuje se především na faktory, které působí na jejich nákupní rozhodování. Teoretická část práce vysvětluje základní pojmy dané problematiky. Je zde rozebrán kupní rozhodovací proces, typologie spotřebitelů a porovnání druhů nákupů. V praktické části diplomové práce jsou uvedeny výsledky výzkumné sondy, jejímž cílem bylo zjistit, …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the buying behaviour of Czech consumers. It focuses mainly on factors that affect purchasing decisions. The theoretical part describes the basic concepts of this issue. It discusses the purchasing decision making process, the typology of consumers and the influence of different types of purchases on these decisions. The practical part of the thesis presents the results …víceKlíčová slova
Nákupní chování Typologie spotřebitelů Rozhodovací proces spotřebitele Spotřebitel Nakupování na internetu Marketingová komunikace Marketingový výzkum Buying behaviour Consumer‘s typology Consumer’s decision making process Consumer Shopping online Marketing communication Marketing research
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/jf1zx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 7. 2020
- Vedoucí: prof. Ing. František Zich, DrSc.
- Oponent: doc. Radim Valenčík, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Influencer Marketing Effect on the Consumer’s Decision Making Process
Andrea Josifova -
The Role of Instagram Influencer in the Consumer Decision Making Process in the France Fashion Industry
Leila Baizakova -
Vliv PPC reklamy na nákupní rozhodovací proces zákazníka
David Hubáček -
Rozhodovací proces v podniku
Radovan Tunák -
Rozhodovací proces v podniku
Mária Gregušová -
Chování spotřebitelů a faktory ovlivňující kupní rozhodovací proces na automobilovém trhu
Kateřina Pořízková -
Rozhodovací proces v podniku
Patrik Žáček -
Rozhodovací proces v podniku
Martin Červinka