Markéta Soukupová

Master's thesis

Marketingová strategie pro vybraný internetový obchod

The Marketing Strategy for the Online Shop
Abstract:
Cílem mé diplomové práce je analýza využití online médií u vybraného internetového obchodu a návrh nové marketingové strategie. K dosažení vytyčeného cíle využívám případové studie vybraného internetového obchodu, analýzu současné marketingové strategie a návrh nové marketingové strategie. Kvantitativní výzkum provádím pomocí dotazníkového šetření mezi cílovou skupinou vybraného internetového obchodu …more
Abstract:
The purpose of the thesis is to analyse the use and suitability of the online media in The Marketing Strategy for the Online Shop of my choice. I've analysed the current marketing strategy and all the options that the online shop in question can use to improve its position on the market. To identify the target group I conducted a survey amongst the customers of the online shop and the customers …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 10. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 11. 6. 2013
  • Supervisor: Přemysl Průša
  • Reader: Adam Bardún

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/37739