Marketingová strategie pro vybraný internetový obchod – Markéta Soukupová
Markéta Soukupová
Master's thesis
Marketingová strategie pro vybraný internetový obchod
The Marketing Strategy for the Online Shop
Abstract:
Cílem mé diplomové práce je analýza využití online médií u vybraného internetového obchodu a návrh nové marketingové strategie. K dosažení vytyčeného cíle využívám případové studie vybraného internetového obchodu, analýzu současné marketingové strategie a návrh nové marketingové strategie. Kvantitativní výzkum provádím pomocí dotazníkového šetření mezi cílovou skupinou vybraného internetového obchodu …moreAbstract:
The purpose of the thesis is to analyse the use and suitability of the online media in The Marketing Strategy for the Online Shop of my choice. I've analysed the current marketing strategy and all the options that the online shop in question can use to improve its position on the market. To identify the target group I conducted a survey amongst the customers of the online shop and the customers …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 10. 2011
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/37739
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2013
- Supervisor: Přemysl Průša
- Reader: Adam Bardún
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/37739
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Growth Strategy of iPrice on the E-commerce Market in South East Asia
Tomáš Hons -
Market Entry Strategy for Huawei into the Central European Market
Mengze Shao -
Opera Houses Online: Marketing Sophisticated Art in the Age of Big Data and Social Media
Elena Khokhlova -
Segmentace trhu a výzkum chování zákazníků, jako předpoklad úspěšného umístění produktů konkrétního podnikatelského subjektu na trhu
Martin Tuček