CSR in German tech startups – a conceptual framework for effective CSR – Dennis Lenczowski
Dennis Lenczowski
Diplomová práce
CSR in German tech startups – a conceptual framework for effective CSR
CSR v německých technologických startupech - koncepční rámec pro efektivní CSR
Anotace:
Tato studie zkoumá přístupy německých technologických startupů ke společenské odpovědnosti firem (CSR). Cílem této studie je vytvořit rámec, který obsahuje základní přístupy pro hlubokou a efektivní CSR technologických startupů a který věnuje zvláštní pozornost povaze a úrovni rozvoje startupů. V kontextu této studie jsou systematicky vysvětleny a porovnány dosavadní představy o společenské odpovědnosti …víceAbstract:
This study examines corporate social responsibility (CSR) approaches of German tech startups. The aim of this study is to develop a framework which contains fundamental approaches for profound and effective CSR for tech startups which pays particular attention to the startups’ nature and development levels. In the context of this study, previous perceptions about corpo-rate social responsibility, its …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 8. 2021
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/84860
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 9. 2021
- Vedoucí: Tomáš Ryška
- Oponent: Patrik Sieber
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/84860
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate social responsibility and business competitiveness
Dijana Drinčić