Vliv nákupního prostředí při koupi vybraných alkoholických nápojů v prodejnách s potravinami – Denisa Kramářová
Denisa Kramářová
Bachelor's thesis
Vliv nákupního prostředí při koupi vybraných alkoholických nápojů v prodejnách s potravinami
The influence of shopping environment in the grocery stores when purchasing selected alcoholic beverages
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je identifikace nejdůležitějších faktorů, které ovlivňují zákazníka při výběru alkoholických nápojů v maloobchodních prodejnách s potravinami, důraz byl kladen na faktory působící v místě prodeje. Bylo provedeno terénní šetření (n = 35), pozorování a hloubkové rozhovory (n = 32). K vyhodnocení kvalitativních dat byla využita obsahová analýza. Na základě získaných výsledků …moreAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to identify the most important factors influencing the consumer behaviour in the selection of alcoholic beverages in the grocery stores, the emphasis was put on factors at the point of sale. For these purposes, field research (n = 35), observation and in-depth interviews (n = 32) were conducted. Qualitative data were evaluated using content analysis. Based on the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 5. 2017
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Jana Turčínková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KRAMÁŘOVÁ, Denisa. \textit{Vliv nákupního prostředí při koupi vybraných alkoholických nápojů v~prodejnách s~potravinami}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2017. Available from: https://theses.cz/id/awk9tw/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Analýza komparace in-store komunikace v hypermarketech retailingových řetězců Albert a Kaufland a její vliv na nákupní chování
František Kuděj -
Analýza vnímání in-store komunikace společnosti Albert Česká republika, s.r.o. jejímí zákazníky a vliv na nákupní rozhodování
Karolína Lisztwanová -
Význam nástrojů podpory prodeje v in-store marketingové komunikaci
Alžběta Lyková -
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě. Zaměření na In-store marketing na lokálním trhu
Kateřina Hauptová -
Podpora prodeje v IN-store komunikaci
Nikola Nosková -
In-storová komunikace značek v kategorii kávy, čaje a cukrovinek na českém moderním trhu
Anna-Marie Rambousková -
Analýza in-storové komunikace u promovaných produktů společnosti Nestlé ČR, s.r.o.
Simona Berková -
Chování spotřebitele na trhu alkoholických nápojů v České republice a Rusku
Alisa Vorobyeva
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights