Consumer Loyalty and Brand image as keys to enduring the Covid 19 crisis – The case of Coca Cola. – Karel Kučerovský
Karel Kučerovský
Bachelor's thesis
Consumer Loyalty and Brand image as keys to enduring the Covid 19 crisis – The case of Coca Cola.
Loajalita spotřebitele a brand image jako klíče k překonání krize Covid 19 - případ Coca Cola.
Abstract:
Hlavním cílem této bakalářské práce je definovat klíčové prvky loajality spotřebitele a brand image značky v éře Covid 19 v České republice. Dalším cílem této bakalářské práce je zodpovězení otázky, jak udržet povědomí o značce a jak udržet konzumaci spotřebitele během pandemie Covid 19, kdy se většina lidí snaží šetřit. První část bakalářské práce je teoretická, v teoretické části autor bakalářské …moreAbstract:
The main Goal of this Bachelor thesis is to to define key elements of consumer loyalty and brand image in the Covid 19 era in Czech Republic and to maintain brand awareness and consumer participation during the Covid crisis. First part of the bachelor thesis is theoretical part, in the theoretical part the author of the thesis analyzes following specific objectives: 1. To study how brand image can …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 9. 2020
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/82829
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2021
- Supervisor: Andrea Escobar Rios
- Reader: Petr Král
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KUČEROVSKÝ, Karel. \textit{Consumer Loyalty and Brand image as keys to enduring the Covid 19 crisis – The case of Coca Cola.}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2020. Available from: https://theses.cz/id/awrs1t/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82829
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business
Theses on a related topic
-
Spokojenost a loajalita zákazníků
Miroslav Maláč -
Nákupní chování a loajalita zákazníka na trhu kávy v České republice
Klára Galušková -
Impact of Instagram Influencers on Brand Reputation & Brand Loyalty
Gaurav Ashok Pandit -
Dimensions of Human Rights during COVID 19 Pandemic in Europe. Derogations from basic human rights during COVID 19 Pan- demic under Article 15 ECHR.
Kumush SUYUNOVA