Evaluation of Marketing Mix in a selected company – Jan Langmaier
Jan Langmaier
Diplomová práce
Evaluation of Marketing Mix in a selected company
Evaluation of Marketing Mix in a selected company
Anotace:
Cílem diplomové práce - Zhodnocení marketingového mixu vybrané společnosti - je analýza současného marketingového mixu, kde jako předmět analýzy byla vybrána společnost Baby Office. Teoretická část se věnuje základům marketingu, marketingovému prostředí, a segmentaci. Řada konceptů marketingového mixu byla představena, avšak hlavní část byla věnována marketingovému mixu 7P (produkt, cena, distribuce …víceAbstract:
The goal of the diploma thesis - Evaluation of Marketing Mix in a selected company - is to analyze the current marketing mix of selected company where as an object of analysis the company Baby Office has been chosen. The theoretical part deals with the basis of marketing, marketing environment and segmentation. Various concepts of marketing mix are introduced, however, the main part of the work is …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 11. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Richard Selby, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová -
Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku
Barbora Málková -
Marketingové nástroje pro nábor IT specialistů
Ivana Chytrová -
Návrh a vyhodnocení marketingové kampaně společnosti Yamaha Motor Europe N.V. pomocí nástrojů integrované marketingové komunikace
Eva Hlavatá -
Nástroje marketingové komunikace v praxi
Anastassiya Sinitskaya -
Současné online marketingové nástroje komunikace aplikované v kulturních organizacích
Karolína Vejražková -
Marketingové nástroje produktů sdílené ekonomiky
Volodymyr Lugovyy
Název
Vložil
Vloženo
Práva