Evaluation of Marketing Mix in a selected company – Jan Langmaier
Jan Langmaier
Master's thesis
Evaluation of Marketing Mix in a selected company
Evaluation of Marketing Mix in a selected company
Abstract:
Cílem diplomové práce - Zhodnocení marketingového mixu vybrané společnosti - je analýza současného marketingového mixu, kde jako předmět analýzy byla vybrána společnost Baby Office. Teoretická část se věnuje základům marketingu, marketingovému prostředí, a segmentaci. Řada konceptů marketingového mixu byla představena, avšak hlavní část byla věnována marketingovému mixu 7P (produkt, cena, distribuce …moreAbstract:
The goal of the diploma thesis - Evaluation of Marketing Mix in a selected company - is to analyze the current marketing mix of selected company where as an object of analysis the company Baby Office has been chosen. The theoretical part deals with the basis of marketing, marketing environment and segmentation. Various concepts of marketing mix are introduced, however, the main part of the work is …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 11. 2015
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Richard Selby, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
LANGMAIER, Jan. \textit{Evaluation of Marketing Mix in a selected company}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2015. Available from: https://theses.cz/id/awzu9a/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová -
Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku
Barbora Málková -
Marketingové nástroje pro nábor IT specialistů
Ivana Chytrová -
Návrh a vyhodnocení marketingové kampaně společnosti Yamaha Motor Europe N.V. pomocí nástrojů integrované marketingové komunikace
Eva Hlavatá -
Nástroje marketingové komunikace v praxi
Anastassiya Sinitskaya -
Současné online marketingové nástroje komunikace aplikované v kulturních organizacích
Karolína Vejražková -
Marketingové nástroje produktů sdílené ekonomiky
Volodymyr Lugovyy
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights