Ondřej Kloc

Bakalářská práce

Význam komunikace pro práci manažera

The importance of communication for a manager´s work
Anotace:
Souhrn:Hlavním cílem této bakalářské práce je přiblížení a seznámení se s úlohou a prací manažera v call centru s důrazem na konkrétní pozici „team leader“. Zjištění, jakým způsobem funguje komunikace mezi jednotlivými stupni organizační struktury a analyzování komunikačních nedostatků. První část bakalářské práce se zabývá obecnou formou komunikace a manažerskými dovednostmi. V druhé části je podrobně …více
Abstract:
Summary:The main purpose of this bachelor`s thesis is to introduce and describe the position of a manager in a call centre with emphasis on the particular position of „a team leader“. To analyze the way of communicating among the different levels in organization structure and to analyze the issues in the communication. The first part of the thesis is focused on the general form of communication and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Jana Horáková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu

Česká zemědělská univerzita v Praze

Provozně ekonomická fakulta

Bakalářský studijní program:
Podnikání a administrativa

 
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses ax0v0e ax0v0e/2
25. 4. 2011
Složky
Soubory
Mach, J.
26. 4. 2011
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.