CSR politika a aktivity v bankovním prostředí a jejich vnímání klienty – Štěpán Frank
Štěpán Frank
Diplomová práce
CSR politika a aktivity v bankovním prostředí a jejich vnímání klienty
CSR policy and activities in banking sector and its perception of clients
Anotace:
Diplomová práce se zabývá společenskou odpovědností (CSR) bank na českém trhu a jak ji vnímají klienti bank. Začátek teoretické části je věnován společenské odpovědnosti v historickém pojetí a následně je tento pojem uveden v pohledu marketingu. V další části je CSR popsáno z pohledu implementace a problematika jeho měření. Nakonec teoretické části je CSR popsáno v bankovním prostředí a na území české …víceAbstract:
The master thesis deals with the corporate social responsibility (CSR) of banks on the Czech market and reveals how it is perceived by clients of banks. The beginning of the theoretical part is dedicated to social responsibility´s history and its evolution and then is this concept presented in the marketing perspective. In the next part is CSR described from the point of view of iplmenetation and issues …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 3. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/78457
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 9. 2019
- Vedoucí: Jan Koudelka
- Oponent: Zuzana Čepelková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/78457
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate social responsibility and business competitiveness
Dijana Drinčić