Nela Vavrušková

Bakalářská práce

CSR - fast fashion verzus slow fashion v kontextu SDGs

CSR - fast fashion versus slow fashion in the context of SDGs
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací společenské odpovědnosti (CSR) módních firem ve vztahu k 17 udržitelným cílům. Práce zkoumá vybrané fast fashion a slow fashion firmy, které jsou přítomny na evropském trhu. Cílem práce je zformulování doporučení ke zlepšení marketingové komunikace udržitelnosti těchto firem v kontextu Sustainable Development Goals (SDGs) na základě jejího porovnání …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with marketing communication of corporate social responsibility (CSR) of fashion companies in relation to 17 Sustainable Development Goals. The work investigates selected fast fashion and slow fashion companies that are present on the European market. The purpose of this bachelor thesis is to give recommendations to improve marketing communication of these companies in the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 12. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 1. 2023
  • Vedoucí: Veronika Mokrejšová
  • Oponent: Jiří Zeman

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/88221