Ing. Petr Kuřina

Bakalářská práce

Úloha reklamy a její význam v řízení podniku

The role of advertising and its importace in business management
Anotace:
V teoretické části se zabývám reklamou a její účinností. Zaměřil jsem se na různé typy reklamy a její vliv na firmy a jejich zákazníky. Následně se zabývám jednotlivými druhy médií a hodnotím jejich výhody a nevýhody. Věnuji pozornost určení základních cílů a prostředků reklamy. Vysvětluji, proč reklamu vnímáme jako nejsilnější a nejviditelnější nástroj marketingové komunikace, s jejímiž mnoha projevy …více
Abstract:
In the theoretical part I deal with advertising and its effectiveness. I focus on various types of advertising and its impact on companies and their customers. Then I examine the different types of media and evaluate the advantages and disadvantages. I pay attention to the identification of the basic objectives and means of advertising. I explain why advertising is perceived as the strongest and most …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 6. 2011
  • Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Miloslav Vaňák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní