Úloha reklamy a její význam v řízení podniku – Ing. Petr Kuřina
Ing. Petr Kuřina
Bakalářská práce
Úloha reklamy a její význam v řízení podniku
The role of advertising and its importace in business management
Anotace:
V teoretické části se zabývám reklamou a její účinností. Zaměřil jsem se na různé typy reklamy a její vliv na firmy a jejich zákazníky. Následně se zabývám jednotlivými druhy médií a hodnotím jejich výhody a nevýhody. Věnuji pozornost určení základních cílů a prostředků reklamy. Vysvětluji, proč reklamu vnímáme jako nejsilnější a nejviditelnější nástroj marketingové komunikace, s jejímiž mnoha projevy …víceAbstract:
In the theoretical part I deal with advertising and its effectiveness. I focus on various types of advertising and its impact on companies and their customers. Then I examine the different types of media and evaluate the advantages and disadvantages. I pay attention to the identification of the basic objectives and means of advertising. I explain why advertising is perceived as the strongest and most …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/owl8f/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2011
- Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: Ing. Miloslav Vaňák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Využití alternativních forem marketingové komunikace vybrané společnosti
Darina Foltová -
Guerilla marketing jako netradiční forma marketingové komunikace v porovnání s tradičním komunikačním mixem
Aneta Klimešová -
Moderní formy marketingové komunikace a jejich uplatnění v praxi
Anna Štefánková -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Miluše Hadrabová -
Vliv integrované marketingové komunikace na úspěšnost prodeje firmy PEPSICO CZ s.r.o.
Veronika Nemečková -
Marketingová komunikace vybrané společnosti
Michaela Veiserová -
Guerilla marketing a jeho podoby
Adéla Bukovská -
Návrh guerilla marketingové kampaně pro Plzeňský prazdroj
Barbora Šolcová