On-line marketing - princip aukce mění svět reklamy. – Zdeněk Jankovič
Zdeněk Jankovič
Master's thesis
On-line marketing - princip aukce mění svět reklamy.
On-line marketing - Principle of an auction changes the world of advertising
Abstract:
Diplomová práce 'On-line marketing - Princip aukce mění svět reklamy' se zabývá postavením internetu jako média, on-line komerčními komunikacemi, oblastí vyhledávačů a výkonovou reklamou. Práce je strukturována do tří částí. V první části nahlížím na internet jako na médium nové generace, porovnávám jej s tradičními médii a popisuji situaci v ČR. Uvádím zde také stručnou segmentaci českých uživatelů …moreAbstract:
Diploma thesis 'On-line marketing - Principle of an auction changes the world of advertising' is about internet as a medium, on-line commercial communications, search engines and performance marketing. This thesis is divided into three parts. First part is about internet as a medium and actual situation on the Czech internet market. Second part describes a marketing communication mix on the internet …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 12. 2009
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/21015
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2010
- Supervisor: Milan Postler
- Reader: Lukáš Plůdek
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/21015
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Analýza a návrh marketingové komunikace prostřednictvím on-line médií - případová studie Olomoucký tvarůžkový festival Olomouc
Miloš DOSTÁL -
Návrh on-line marketingové komunikace pro zvolenou značku
Nikol Mendlová -
Měření on-line marketingových kampaní
Zbyněk Lukáš -
On-line komunikace AIESEC Praha.
Andrea Vitáková -
Využití informačních a komunikačních technologií v on-line poradenství a terapii
Radek Pavlas -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
Vladimír Kopal