Analýza zákaznické zkušenosti v kavárnách pražíren výběrové kávy v Praze – Anna Skalická
Anna Skalická
Master's thesis
Analýza zákaznické zkušenosti v kavárnách pražíren výběrové kávy v Praze
Analysis of customer experience in coffee shops operated by specialty coffee roasters in Prague.
Anotácia:
Práce se věnuje aktuálnímu tématu mapování a hodnocení zákaznické zkušenosti (dále CX) v rostoucím segmentu kaváren třetí vlny v Praze. Jejím cílem je zhodnotit a porovnat CX v 5 vybraných kavárnách pražíren výběrové kávy v Praze a navrhnout doporučení pro její zlepšení. Za pomocí metod skupinových rozhovorů se zákazníky kaváren, hloubkových rozhovorů se zákazníky analyzovaných kaváren a mystery shoppingu …viacAbstract:
This thesis concerns mapping and evaluation of customer experience (CX), a topic of growing importance in modern marketing. Its objective is to evaluate and compare CX in 5 chosen Third wave coffee shops, operated by specialty coffee roasters in Prague and present valid recommendations for its improvement. The thesis maps customer coffee shop visit journey and identifies customer touch-points (atmosphere …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 10. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/73695
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2018
- Vedúci: Václav Stříteský
- Oponent: David Šimek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/73695
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing Mix in Services
Nela Zbořilová -
Integration of Voice of Customer into Customer Experience Measurement
Lucie Šperková -
Customer experience v oblasti B2B marketingu
Vladimír Kurz -
Customer Experience
Veronika Kundrtová -
Customer experience v e-commerce projektu Point4me
Michael Sázavský -
Customer Experience as a Sustainable Source of Competitive Differentiation in the Age of Internet-Perspective of the Hotel Industry
Kryštof Luňák -
Aspekty Customer journey na B2B trhu ve vybrané společnosti
Tereza Pavlová -
Faktory customer experience se zaměřením na místo prodeje a její aplikace u konkrétní firmy
Anežka Kasalická