Návrh strategie email marketingu pro e-shop s módními doplňky – Zuzana Plesníková
Zuzana Plesníková
Master's thesis
Návrh strategie email marketingu pro e-shop s módními doplňky
Email Marketing Strategy Design for E-shop with Fashion Accessories
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na oblast přímého marketingu, především email marketingu. Jejím cílem je pro vybranou módní značku BeWooden vytvořit novou komplexní email marketingovou strategii. První část práce je věnována teoretické rešerši týkající se přímého marketingu, email marketingu, jejího legislativního rámce a dále například copywritingu. Další kapitola blíže charakterizuje vybranou společnost …moreAbstract:
The diploma thesis is focused on the direct marketing, especially on email marketing. The aim of this thesis is create a new comprehensive email marketing strategy for the selected fashion brand BeWooden. The first part of the thesis is devoted to theoretical research related to direct marketing, email marketing, legislative framework and, for example, copywriting. The next chapter describes in more …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2020
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/139919
Thesis defence
- Date of defence: 23. 6. 2020
- Supervisor: Pavlína Kozáková
- Reader: Petrana Čerbáková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PLESNÍKOVÁ, Zuzana. \textit{Návrh strategie email marketingu pro e-shop s módními doplňky}. Online. Master's thesis. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, Ekonomická fakulta. 2020. Available from: https://theses.cz/id/axs0vd/.
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Binary Options Online Trading Through Mobile and Online Marketing Communication
Irakli Baiadze -
Online marketing communication and Consumer behavior at Dhathri Ayurveda Pvt. Ltd.
Visakh Raj -
Sociální úzkostnost, online sebe-otvírání a vliv percepce kontrolovatelnosti online komunikace u uživatelů Facebooku v období vynořující se dospělosti
Zuzana Očadlíková -
The Role of the Direct Marketing in IMC with the Creation of Proposal of the Particular Campaign
Valeriia Kabanova -
Direct Marketing (Přímá a obousměrná komunikace se zákazníkem)
Jan Šnajdr -
Postavení Direct Marketingu v moderní marketingové komunikaci
Adéla Hübnerová -
Možnosti a technická omezení marketingových kampaní v Direct Marketingu
Jiří Doležal -
Využití mobilních aplikací pro věrnostní komunikaci a direct marketing
Erik Muff