Propagační plán a firemní identita nově vznikající firmy – Bc. Barbora Novotná
Bc. Barbora Novotná
Master's thesis
Propagační plán a firemní identita nově vznikající firmy
The Promotional Plan and Corporate Identity of a Newly Established Company.
Abstract:
Předmětem diplomové práce je vytvoření návrhu komunikačního plánu pro nově vznikající firmu a zpracování její firemní identity, která bude firmu prezentovat navenek. První část se věnuje vymezení teoretických východisek firemní identity, značky, designu, emocí a příběhu v marketingu, cílové skupině a možností přístupů k segmentaci trhu a marketingovému a ko- munikačnímu mixu. Praktická část práce obsahuje …moreAbstract:
This thesis focuses on designing the proposal of a promotional plan of the newly established company and also designing its corporate identity that is going to represent the company. The thesis is divided into three parts: theoretical part, practical part and the project. First part of the thesis defines the theoretical basis of corporate identity, brand, design, emotion and story and its role in marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2015
Accessible from:: 23. 4. 2015
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NOVOTNÁ, Barbora. \textit{Propagační plán a firemní identita nově vznikající firmy}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2015. Available from: https://theses.cz/id/axt2yh/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Novotná, Barbora. Propagační plán a firemní identita nově vznikající firmy. Zlín, 2015. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 23.4.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 23. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Firemní kultura ve vybraném podniku
Adriana Homolová -
Firemní kultura
Markéta Šťastná -
Návrh marketingové strategie nově vznikajícího centra životního stylu východní filosofie
Kateřina Kratochvílová -
Klady a zápory etických kodexů v rámci Corporate Identity
Anzhelika Khaustova