Spotřební chování na trhu s pekařskými výrobky – Bc. Karolína ČMUCHOVÁ
Bc. Karolína ČMUCHOVÁ
Diplomová práce
Spotřební chování na trhu s pekařskými výrobky
Consumer behavior in the market of bakery products
Anotace:
Cílem diplomové práce bylo zjistit pomocí marketingového výzkumu zvyklosti a typické chování zákazníků na trhu s pekařským sortimentem a následně vytvořit návrh inovace marketingového mixu vybrané firmy. První krok pro vypracování závěrečné práce spočíval ve studiu odborné literatury, která souvisela s danou problematikou. Následující krok se zakládal na tvorbě praktické části, ve které došlo prvně …víceAbstract:
The aim of the diploma thesis was to determine the habits and the typical behavior of the customers in the market for the bakery assortment through a marketing research. The results of the research serve to make a proposal of the innovation of the marketing mix of the selected company. The first step for the writing of this thesis was founded in the literature related with the topic. The next step …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2015
Zveřejnit od: 17. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Viktor VOJTKO, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ČMUCHOVÁ, Karolína. Spotřební chování na trhu s pekařskými výrobky. Č. Budějovice, 2015. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 17. 4. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchodní podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Odhad tržní hodnoty společnosti JIZERSKÉ PEKÁRNY spol. s r.o.
Richard Schwarz -
Použití marketingového výzkumu vybrané firmy v některých speciálních oblastech (výzkum celkové tržní situace, výzkum vnímání okolí firmy, produktu, ceny, distribuce, propagace, preference vlastností výrobků, apod.)
Lucie Chrástecká -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s výrobky vybrané společnosti
Tereza Ranochová -
Marketingový výzkum zaměřený na reklamní kampaň značky Jablonex
Andrea Janečková -
Marketingový výzkum pro podporu komunikace ocenění výrobku
Klára Winterová -
Marketingový výzkum inovačního potenciálu vybraných výrobků práškové metalurgie
Tomáš Němec -
Marketingový výzkum uvedení nového výrobku na trh pro potřeby handicapovaných osob.
Jan Šulík -
Marketingový výzkum tržní pozice výrobku (služby) ve vybraném teritoriu jako nástroj strategického rozhodování podnikatele.
Tatiana Volkova
Název
Vložil
Vloženo
Práva