Analýza reklamní a propagační činnosti společnosti Jaf Holz – Ing. Jan Chalupský
Ing. Jan Chalupský
Bakalářská práce
Analýza reklamní a propagační činnosti společnosti Jaf Holz
Analysis of Advertising and Promotional Activities of JAF Holz
Anotace:
Obsahem této práce je analýza reklamní a propagační činnosti společnosti provedená analýzou jejích zákazníků pomocí dotazníkového šetření. Dále je zde podrobně popsán marketingový mix a zvláštní pozornost je věnována komunikačnímu mixu. V práci jsou vysloveny dvě hypotézy, které se podařilo potvrdit na základě informací získaných z dotazníkového šetření. Hypotézy jsou zaměřeny na bližší charakterizování …víceAbstract:
The content of this thesis is an analysis of the advertising and promotional activities of the company by analysis of its customers made by using questionnaire survey. There is then in detail described the marketing mix, and special attention is paid to the communication mix. There are expressed two hypotheses, which were successfully verified on the basis of information obtained from the questionnaire …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 7. 2010
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/i9qj8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 8. 2010
- Vedoucí: prof. Ing. Marek Vochozka, MBA
- Oponent: Ing. Pavel Rousek, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Marketing Communication of Selected Company
Alla Petrosyan -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera