Ing. Jan Chalupský

Bakalářská práce

Analýza reklamní a propagační činnosti společnosti Jaf Holz

Analysis of Advertising and Promotional Activities of JAF Holz
Anotace:
Obsahem této práce je analýza reklamní a propagační činnosti společnosti provedená analýzou jejích zákazníků pomocí dotazníkového šetření. Dále je zde podrobně popsán marketingový mix a zvláštní pozornost je věnována komunikačnímu mixu. V práci jsou vysloveny dvě hypotézy, které se podařilo potvrdit na základě informací získaných z dotazníkového šetření. Hypotézy jsou zaměřeny na bližší charakterizování …více
Abstract:
The content of this thesis is an analysis of the advertising and promotional activities of the company by analysis of its customers made by using questionnaire survey. There is then in detail described the marketing mix, and special attention is paid to the communication mix. There are expressed two hypotheses, which were successfully verified on the basis of information obtained from the questionnaire …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 7. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 8. 2010
  • Vedoucí: prof. Ing. Marek Vochozka, MBA
  • Oponent: Ing. Pavel Rousek, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku