Faktory obnovy Německé ekonomiky po Velké recesi – Štěpán Kotek
Štěpán Kotek
Bakalářská práce
Faktory obnovy Německé ekonomiky po Velké recesi
Factors of the recovery of the German economy after the Great Recession
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá faktory obnovy německé ekonomiky po Velké recesi. Hlavním cílem práce je tedy zjistit, které faktory se podílely na poměrně rychlé obnově Německa z Velké recese. Zkoumanými faktory jsou spotřeba, trh práce a zahraniční obchod. První část práce je zaměřena na vytváření nové německé ekonomiky po sjednocení v roce 1991. Důležitá je tato kapitola pro zjištění silných a slabých …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the factors of the recovery of the German economy after the Great Recession. Thus, the main goal of the thesis is to find out which factors contributed to the relatively rapid recovery of Germany from the Great Recession. The factors examined are consumption, the labour market and foreign trade. The first part of the thesis is focused on the creation of a new German …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/85817
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2022
- Vedoucí: Ondřej Sankot
- Oponent: Dominik Kohut
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/85817
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Labour market reforms in Spain and its impact on labour market flexibility.
Barbora Vojče -
Labour market reforms in Spain and its impact on labour market flexibility.
Barbora Vojče -
Do lower interest rates boost consumption? An insight into low-interest rate environments and consumption behavior in Germany.
Daniel Camilo Oviedo Arevalo -
Export opportunities and unrealized export potential of the Czech Republic in Argentina
Aleksandra Parshina -
Prínosy a rizika podniku orientovaného na export
Georgij Rašev -
Foreign trade barriers faced by SMEs that manufacture and export garments to EAEU
Beksultan Bazarbaev -
Export potravinářského produktu vybrané společnosti na trh evropské unie
Nikola Filipová -
Afghanistan’s Export Promotion Strategy - ways, instruments and impacts
Ajmal Siddiqui