Kreativní metody při práci pedagoga – Bc. Blanka JOUROVÁ
Bc. Blanka JOUROVÁ
Bakalářská práce
Kreativní metody při práci pedagoga
Creative methods in the work of a teacher
Anotace:
V bakalářské práci je zpracováno téma zabývající se tvořivostí a výukovými metodami. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Pro zpracování teoretické části je využita odborná literatura. Cílem této části práce je charakteristika kreativity a klasifikace výukových metod klasických i inovativních. Cílem praktické části je srovnání výuky učiva metodou frontálního vyučování s metodou kreativní …víceAbstract:
The bachelor's thesis deals with the topic of creativity and teaching methods. The work is divided into a theoretical and a practical part. Professional literature is used for processing the theoretical part. The aim of this part of the thesis is the characteristics of creativity and the classification of classical and innovative teaching methods. The aim of the practical part is to compare the teaching …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 6. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Mgr. Michal Růžička, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
JOUROVÁ, Blanka. Kreativní metody při práci pedagoga. Olomouc, 2024. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika pro 2. stupeň základních škol a střední školy / Speciální pedagogika pro 2. stupeň základních škol a střední školy / Společenské vědy se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Využití aktivizujících výukových metod ve výuce oboru kadeřník
Kateřina Suchá -
Využití aktivizujících výukových metod ve výuce anglického jazyka na 2. stupni ZŠ
Kateřina Martináková -
Využití komplexních výukových metod se zaměřením na české moderní dějiny na 1. stupni ZŠ
Roman RŮŽIČKA -
Používání tradičních a aktivizačních metod v hodinách anglického jazyka na druhém stupni ZŠ
Markéta Novosádová -
Prvky aktivizujících metod výuky v učivu chemie 8. ročníku na ZŠ
Markéta Vaculíková -
Reflexe v hodinách přírodovědy v závěru vyučovací hodiny
Joanna Guńková -
Vliv červené barvy na výběr partnera jako téma vyučovací hodiny
Iveta Piňosová -
Příprava vyučovací hodiny Obchodní korespondence - Tabulky
Iva Donovalová
Název
Vložil
Vloženo
Práva