Alternativní výukové směry jako inspirace pro inovativní výukové metody – Bc. Nikola ŽIŠKOVÁ
Bc. Nikola ŽIŠKOVÁ
Diplomová práce
Alternativní výukové směry jako inspirace pro inovativní výukové metody
Alternative teaching instructions as an inspiration for innovative teaching methods
Anotace:
Diplomová práce se zabývá uplatněním inovativních výukových metod v hodinách matematiky na tradičních základních školách v České republice. Mnou navržený výukový koncept s vybranými inovativními metodami byl aplikován ve výuce matematiky na druhém stupni základní školy v Moravskoslezském kraji. Na základě poznatků získaných v závěrečném rozhovoru s vyučující a dotazníku byl vyvozen výsledek výzkumu …víceAbstract:
This diploma thesis deals with application of innovative teaching methods in mathematics lessons at traditional primary schools in the Czech Republic. My proposed educational concept with selected innovative methods were applied in the lessons of mathematics at primary school in the Moravskoslezsky Region. Based on the findings of the final conversation with teacher and questionnaires were derived …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 3. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 5. 2017
- Vedoucí: doc. PaedDr. Jana Škrabánková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŽIŠKOVÁ, Nikola. Alternativní výukové směry jako inspirace pro inovativní výukové metody. Ostrava, 2017. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Přírodovědecká fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Přírodovědecká fakultaMagisterský studijní program / obor:
Matematika / Učitelství Matematiky - Základů společenských věd pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Inovativní výukové metody v předmětu Ošetřovatelství
Hana HRACHOVCOVÁ -
Metody kritického myšlení ve výuce českého jazyka a literatury na středních školách
Jana Nádeníčková -
Inovativní výukové metody a jejich uplatnění v hodinách zeměpisu na 2. stupni ZŠ
Zuzana Hubeňáková -
Inovativní metody při výuce společenskovědních témat na středních odborných školách
Daniela Součková -
Inovativní výukové metody ve výchově k občanství a jejich evaluace
Markéta Fadrná -
Metody kritického myšlení ve výuce českého jazyka a literatury na 2. stupni ZŠ
Alena Kubíková -
Inovativní výukové metody ve výuce českého jazyka na 2. stupni ZŠ
Michaela KUBŮ -
Aktivizační výukové metody v předmětu První pomoci se zaměřením na resuscitaci.
Petra KYJOVSKÁ