Využití aktivizačních metod ve výuce somatologie – Bc. Iva HUPKOVÁ
Bc. Iva HUPKOVÁ
Master's thesis
Využití aktivizačních metod ve výuce somatologie
The Usage of Activation Methods in Somatology Lessons
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou využití didaktických metod ve výuce somatologie. Cílem diplomové práce bylo zmapovat didaktické metody používané v somatologii na středních zdravotnických školách v České republice a vytvořit návrhy aktivizačních metod aplikované na konkrétní témata v somatologii. Návrhy předkládáme k praktickému využití.Abstract:
The degree work deals with the usage of didactic methods in somatology lessons. The aim of the work was to map out the didactic methods used in somatology at secondary medical schools in the Czech Republic and to create activation metod suggestions applied on specific somatology topics. The suggestions are presented for practical usage.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 6. 2011
Accessible from:: 30. 6. 2011
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Jana Majerová
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
HUPKOVÁ, Iva. Využití aktivizačních metod ve výuce somatologie. Olomouc, 2011. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 30. 06. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 30. 6. 2011 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teaching at Higher Secondary Schools / Teaching of social and medical subjects for secondary vocational schools
Theses on a related topic
-
Kompetence sociálního pracovníka v pobytové sociální službě pro osoby se zdravotním znevýhodněním
Andrea ROSOVÁ -
Vybrané výukové metody při výuce somatologie na střední zdravotnické škole
Hana Keclíková -
Aktivizační metody ve výuce na Střední zdravotnické škole v předmětu Somatologie
Zuzana JANČÁŘOVÁ -
Integrace obsahových a didaktických znalostí v předmětu somatologie
Jana NOVOTNÁ -
Funkce učebnic ve výuce předmětu somatologie na středních zdravotnických školách
Pavla VAŇÁSKOVÁ -
Jak žáci odhadují význam slov ve výuce němčiny? Strategie učení se slovní zásobě v kooperaci
Barbora Al Ajeilat -
Žáci střední zdravotnické školy a distanční výuka
Petra Pavlíková -
Žáci s ADHD a moderní technologie z pohledu pedagoga
Zdeňka Škodová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights