Nové formy komerční komunikace - reklama on-line – Pavel VINCENC
Pavel VINCENC
Bakalářská práce
Nové formy komerční komunikace - reklama on-line
New Forms of Commercial Communication - On-line Advertising
Anotace:
Obsahem bakalářské práce je realizace interaktivní reklamní kampaně za využití nových médií. V teoretické části práce se zabývám hodnocením vývoje internetové reklamy v posledních letech. Zároveň se zaměřuji na porovnání nových forem marketingové komu-nikace s {\clqq}tradičními`` médii. Součástí práce je také výčet momentálně používaných on-line reklamních formátů, včetně zaměření na nové trendy v …víceAbstract:
What my bachelor thesis contains, is realization of an interactive marketing campaign using new media. In the theoretical part of the thesis, I evaluate the evolution of internet marketing in the last few years. I also target the comparison of new marketing communi-cation forms and the ``traditional{\crqq} media. In my thesis, you can also find a list of on-line advertising formats currently used, …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2009
Identifikátor:
13125
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2009
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VINCENC, Pavel. Nové formy komerční komunikace - reklama on-line. Zlín, 2009. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 11. 05. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Multimedia a design
Práce na příbuzné téma
-
On-line marketingová komunikace společnosti wemoto.cz
Tomáš Valeš -
Internet a marketingová komunikace "On-line versus print"
Vít Fiala -
Návrh on-line komunikace internetového obchodu s vínem
Klaudie Semelová -
Efektivní uplatnění PPC systémů v on-line marketingu
Andrea Podzimková -
Měření on-line marketingových kampaní
Zbyněk Lukáš -
Specifika on-line komunikace a užívání informačních komunikačních technologií u internetové generace
Tereza ŠEVČÍKOVÁ -
Marketingová komunikace on-line shopu NA-KD.com
Kateřina Ševčíková -
Internet a reklama
David Zapletal