Nové formy komerční komunikace - reklama on-line – Pavel VINCENC
Pavel VINCENC
Bachelor's thesis
Nové formy komerční komunikace - reklama on-line
New Forms of Commercial Communication - On-line Advertising
Abstract:
Obsahem bakalářské práce je realizace interaktivní reklamní kampaně za využití nových médií. V teoretické části práce se zabývám hodnocením vývoje internetové reklamy v posledních letech. Zároveň se zaměřuji na porovnání nových forem marketingové komu-nikace s {\clqq}tradičními`` médii. Součástí práce je také výčet momentálně používaných on-line reklamních formátů, včetně zaměření na nové trendy v …moreAbstract:
What my bachelor thesis contains, is realization of an interactive marketing campaign using new media. In the theoretical part of the thesis, I evaluate the evolution of internet marketing in the last few years. I also target the comparison of new marketing communi-cation forms and the ``traditional{\crqq} media. In my thesis, you can also find a list of on-line advertising formats currently used, …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2009
Identifier:
13125
Thesis defence
- Date of defence: 28. 5. 2009
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
VINCENC, Pavel. Nové formy komerční komunikace - reklama on-line. Zlín, 2009. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 11. 05. 2009
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Fine arts / Multimedia and design
Theses on a related topic
-
On-line marketingová komunikace společnosti wemoto.cz
Tomáš Valeš -
Internet a marketingová komunikace "On-line versus print"
Vít Fiala -
Návrh on-line komunikace internetového obchodu s vínem
Klaudie Semelová -
Efektivní uplatnění PPC systémů v on-line marketingu
Andrea Podzimková -
Měření on-line marketingových kampaní
Zbyněk Lukáš -
Specifika on-line komunikace a užívání informačních komunikačních technologií u internetové generace
Tereza ŠEVČÍKOVÁ -
Marketingová komunikace on-line shopu NA-KD.com
Kateřina Ševčíková -
Internet a reklama
David Zapletal