Odraz systémů AAK do vytváření pomůcek pro žáky s poruchou autistického spektra – Bc. Lucie SCHWARZOVÁ
Bc. Lucie SCHWARZOVÁ
Diplomová práce
Odraz systémů AAK do vytváření pomůcek pro žáky s poruchou autistického spektra
Reflection of AAC systems to create tools for children with autism spectrum disorder
Anotace:
Diplomová práce se skládá ze dvou částí, teoretické a praktické. Náplní teoretické části, rozčleněné do tří kapitol, je jak problematika alternativní a augmentativní komunikace, tak poruchy autistického spektra. Zaměřujeme se na vymezení alternativní a augmentativní komunikace a objasnění několika jejich komunikačních systémů. Teoretická část se rovněž věnuje poruchám autistického spektra a jejich …víceAbstract:
This thesis consists of two parts, theoretical and practical. The theoretical part has tree parts and it analyses literary sources that discuss the general concept of alternative and augmentative communication as well as the concept of the autism spectrum disorder. The thesis is focused on the definition and specification of the autism spectrum disorder and elucidation of several communication systems …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2015
Zveřejnit od: 21. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Veronika Růžičková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SCHWARZOVÁ, Lucie. Odraz systémů AAK do vytváření pomůcek pro žáky s poruchou autistického spektra. Olomouc, 2015. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 21.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 21. 4. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Alternativní a augmentativní komunikace u dětí s těžkým mentálním a kombinovaným postižením
Jitka KUČEROVÁ -
Využití metod alternativní a augmentativní komunikace u dětí s autismem a mentálním postižením
Tereza Kulhánková -
Nové možnosti a přístupy v aplikaci alternativní a augmentativní komunikace
Tereza MRÁZKOVÁ -
Využití alternativní a augmentativní komunikace u žáků na základní škole speciální a v domově pro osoby se zdravotním postižením
Taťána Mohelníková -
Využití metod alternativní a augmentativní komunikace v Mateřské škole a Základní škole speciální NONA v Novém Městě nad Metují
Renáta Kollertová -
Možnosti a využití technických pomůcek, aplikací pro alternativní a augmentativní komunikaci ve vybraných speciálně pedagogických centrech
Vendula MARZINOVÁ -
Využití výměnného obrázkového komunikačního systému a znaků ze znakového jazyka u žáka se sluchovým a přidruženým mentálním postižením
Barbora Rýdlová -
Možnosti rozvoje komunikace u dětí s poruchami autistického spektra – alternativní a augmentativní komunikace
Michala Břusková
Název
Vložil
Vloženo
Práva