Mokřadní ekosystém jako výukový model k poznání koloběhu uhlíku – Ing. Michaela ŠMÍDOVÁ
Ing. Michaela ŠMÍDOVÁ
Bachelor's thesis
Mokřadní ekosystém jako výukový model k poznání koloběhu uhlíku
Wetland ecosystem as a teaching model to the knowledge of the carbon cycle
Abstract:
Bakalářská práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická, část se zabývá definicí mokřadního ekosystému, jeho funkcemi a jeho místem v koloběhu uhlíku. Dále v teoretické části popisuji didaktickou hru, jako možnou výukovou metodu při výuce biologie a ekologie na střední škole. Praktická část práce obsahuje konkrétní didaktické hry, které je možné využít ve výuce. Hry jsou koncipovány …moreAbstract:
This bachelor thesis consists of theoretical and practical parts. The theoretical part explores a definition of wetlands system, its functions and its place in carbon circulation. Additionally, I describe a didactic game, which can be used as a method for teaching biology and ecology at high school level. The practical part includes specific didactic games, which can be employed in teaching. The games …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2013
Accessible from:: 30. 4. 2013
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Renata Ryplová, Dr.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠMÍDOVÁ, Michaela. \textit{Mokřadní ekosystém jako výukový model k poznání koloběhu uhlíku}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Education. 2013. Available from: https://theses.cz/id/aymand/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŠMÍDOVÁ, Michaela. Mokřadní ekosystém jako výukový model k poznání koloběhu uhlíku. Č. Bud., 2013. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2013 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Specialization in pedagogy / Teaching vocational subjects part-time BA course
Theses on a related topic
-
Dramatizace jako metoda výuky ruského jazyka a její možnosti využití ve výuce
Aneta Bajková -
Princip hry v umění a ve výtvarné pedagogice (hra jako metoda a forma výuky)
Jana Ovčáčková -
Výuková metoda "Filosofie pro děti" Možnosti využití filosofie ve výuce žáků 4. a 5. třídy ZŠ
Kristýna Jarošová -
Osobnost Ireny Krškové a výuková metoda "Se Sněhurkou k hudbě"
Monika BLAHOVÁ -
Didaktická hra jako výuková metoda na 1. stupni ZŠ
Radoslav HANEL -
Didaktická jazyková hra jako aktivizující metoda ve výuce ruského jazyka
Veronika Rašovská -
Dramatická výchova jako výuková metoda na 1. stupni ZŠ
Barbora Haklová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights